EN
پنجشنبه 30 فروردین 1403

برگزاری سمینارها و کنفرانس ها

هدف از برگزاری کنفرانس ها ایجاد فضای تبادل اطلاعات و افکار اعضای جامعه از جمله بازرگانان در موضوعات مختلف علمی و پژوهشی و پدید آوردن فرصت هایی برای بررسی واکنش های جامعه نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی است.

با شروع فراخوان یک همایش با موضوعی خاص، افراد مرتبط با آن موضوع در صدد رونمایی از فعالیت ها و دانش خود و ارائه مقالات مرتبط با آن موضوع بر می آیند. این تلاش ها موجب می شود قدم موثری در جهت پیشرفت جامعه و رسیدن به تکامل بیشتر برداشته شود. در پس ارائه سمینارها و سخنرانی ها، چالش های ذهنی برای ارائه دهندگان و نیز برای شرکت کنندگان کنفرانس و مخاطبان به وجود می آید و این خود زمینه ساز تحولات موثر در جامعه است.

کنفرانس ها ارتباط مستقیمی با رشد و تحولات یک جامعه دارند. و برگزاری سمینارها نشان دهنده آن است که آن کشور در حال واکنش و تحول در همان موضوع خاص می باشد. سمینارها فرصتی استثنایی برای پیدا کردن شرکای تجاری ، مطرح کردن موانع و مشکلات موجود در بازار هدف  و پیدا کردن راه حل  به شمار می‌روند. به همین خاطر، اتاق بازرگانی ایران و یونان ، با برگزار کردن سمینارهای تخصصی در ایران و یونان و ایجاد فضای تبادل اطلاعات باعث میشود فعالان اقتصادی  کسب و کار خود را در سطحی بین‌المللی گسترش دهند.